"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Ейский ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі"
Коммунальное государственное учреждение «Начальная школа села Ейское по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Бұйрық № 3

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Ейское ауылының бастауыш мектебі» КММ 2021 жылына мемлекеттік қызметтер көрсету бойынша іс әрекеттері туралы есеп.

03.03.2022

«Ейское ауылының бастауыш мектебі» КММ

2021 жылына мемлекеттік қызметтер көрсету бойынша іс әрекеттері туралы есеп.

І. Жалпы ережелері.

1) Қызмет көрсетуді бақылауын іске асырушы ұйымы туралы мәліметтер.

Ұйым тауы                Есіл ауданы«Ейский бастауыш мектебі»       

                           КММ

Орналасқан жері           Ақмола  облысы, Есіл ауданы,Ейский ауылы, механизатор  көшесі 8. Телефон  8-716-47-29-4-09

Жетекшісі  Усс Евгения Францевна

2 ) Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша ақпарат

Мектеп 5 түрлі мемлекеттік қызмет көрсетеді.

     Мемлекеттік қызметтер мемлекеттік қызмет стандарттарына және ережелеріне сәйкес ұсынылады.

    Директордың тапсырмасы бойынша мектепте мемлекеттік қызметтердің сапасын бақылауды қамтамасыз ету мақсатында көрсетілетін мемлекеттік қызмет түрлеріне жауаптылар тағайындалды.

 

2021 жылы Ейский бастауыш мектебі 0 мемлекеттік қызмет көрсетілді:

1.  «Құжаттарды қабылдау және мектепке дейінгі ұйымдарға қабылдау» мемлекеттік қызметі – 0

2. «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім жалпы білім беру бағдарламалары бойынша оқуға қабылдау үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау»  мемлекеттік қызмет – 0

3. «Денсаулығына байланысты бастауыш, негізгі орта,жалпы білім ұйымдарына ұзақ уақыт бойы қатыса алмайтын балаларға үйде жеке тегін білім беруді ұйымдастыру бойынша құжаттарды қабылдау» мемлекеттік қызмет – 0

4. «Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқасын беру»  мемлекеттік қызмет – 0

5. «Мектеп алды даярлық тәрбие мен   білім беру, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі бағдарламаларын іске асырушы білім ұйымдарының педагог құрамына және оларға тенестірілген тұлғаларға біліктілік санаттарын беру (растау) үшін аттестаттаудан өтуге құжаттарды қабылдау» мемлекеттік қызмет – 0

ІІ. Қызмет алушылармен жұмыс.

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қолжетімділік көздері мен орындары туралы ақпарат.

«Ейское ауылының бастауыш мектебі» КММ  мемлекеттік қызмет көрсету кезінде мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары мен регламенттері  ақпарат алушылар  үшін қол жетімді жерде ақпараттық стендтерде орналасады. Барлық сұрақтар бойынша әрбір қызмет алушы кез келген жұмыс уақытта хабарласып, қол жетімді ақпаратты ала алады.

2) Мемлекеттік қызметтер стандарттарының жобаларын қоғамдық талқылау туралы ақпарат.

Халыққа қызмет қөрсету үшін жағдай жасау бойынша шаралар жасалады. 2020 жылы БАҚ мемлекеттік органдарда қызмет көрсету бойынша материалдарды ХҚО арқылы және egov.kz порталы арқылы әртүрлі қызметтерді алу мүмкіндігі туралы материалдарды үнемі жариялайды.

3) Мемлекеттік қызметтерді  көрсетуүдерісінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған шаралар (түсіндіру жұмыс, семинарлар, кездесулер, сұхбат ж.б.).

Қызмет алушылар өтініш жасаған кезде мемлекеттік қызметтерді  көрсетуге жауаптылар мемлекеттік қызметтерді  көрсетуде түсіндіру жұмыстарын сауатты жүргізеді, және директор алдында кеңестерде, ата – аналар жиналысында «мемлекеттік қызмет көрсету» бағыты бойынша сұрақтар түскен кезде толық жауаптар береді, есептік кезеңінде көрсеткіштер көрсетеді, ұсыныс талқылынады және туындайтын мәселелер түсіндірме іс – шаралар жүргізеді (кеңестер, семинарлар, дөңгелек үстелдер).

Қоғамдық  талқылаулар барысында 2021 жылдың қорытындысы бойынша мемлекеттік қызмет саласындағы іс – шараларға қатысты ұсыныстар мен ескертулер түспеді.

ІІІ. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі іс – шаралар.

1)   Мемлекеттік қызмет көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.

Мемлекеттік қызметтерді  оңтайландыру және автоматтандыру мақсаты мектептің қызмет көрсетушілері жасайтын мемлекеттік қызмет көрсету үдерісін жеңілдету және жеделдету болып табылады.

 Мемлекеттік қызметтерді  оңтайландыру және автоматтандыру бойынша жұмыстар жүргізу қызмет көрсету үшін қажетті уақытты, мемлекеттік қызмет алу үшін құжаттар тізімін қысқартты, сондай ақ саланың сыбайлас жемқорлық әлеуетін азайтты, сонымен қатар қызмет алушы мен қызмет көрсетуші арасында байланыс болдырмайды. Мемлекеттік қызметтерді  көрсетуге жауаптылар және білім беру бөлімінің мамандары электронды түрде мемлекеттік қызметтерді алу мүмкіндігі үшін электронды цифрлық қолтаңбаны алу қажеттігін түсіндіру үшін жұмыс жасайды.

2) Қызметкерлердің  мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы біліктілігін арттыруға бағытталған іс – шаралар.

Мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты мамандар өздерінің білімдерін сәйкес Заңдарды, әдістемелік нұсқауларды, мемлекеттік стандарттармен ережелерін зерделеу арқылы арттырады.

3) Мемлекеттік қызметтерді көрсету процестерін заңнамалық құқықтық арттыру.

Мемлекеттік қызметтерді көрсету саласында қоғамдық қатынастарды реттеу, іргелі қағидалар мен нормаларды белгілеу мақсатында 2013 жылғы 15 сәуірде  «Мемлекеттік қызмет көрсету туралы» Заңы қабылданды.

Мемлекеттің, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін сақтау үшін Стандарттар, мемлекеттік қызмет көрсетудің сәйкес  Ережелері  бекітілді.

 

ІV. Мемлекеттік қызметтердің сапасын бақылау.

1) 2021 жылы мемлекеттік қызметтерді көрсету бойынша қызмет алушылардың шағымдары туралы мәлімет.

Шағым беруші туралы ақпарат

Шағым мәні

Шағымды қарастырған және (немесе) шешім қабылдаған өкіл (ұйым)

Қарастырған күні

Шағым қарастыру қорытындысы бойынша құжаттың №

Қабылданған шешім

Қабылданған шешімді қайта қарастыру туралы ақпарат

-

-

-

-

-

-

-

 

2) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері.

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері - мемлекеттік қызмет көрсету бойынша түсіндіру жұмыстарыжәне мерзімді  орындау бойынша ай сайын бақылау.

3) Мемлекеттік қызметтердің сапасын бағалау және бақылау жөніндегі  уәкілетті орган ұсынатын мемлекеттік қызмет сапасына мониторинг жүргізу нәтижелері. Мемлекеттік қызметтердің ішкі сапасын бақылау бойынша үнемі жұмыс жүргізіледі.  Мемлекеттік қызмет көрсетуді  2021 жылға белгіленген мерзімде бұзу болған жоқ. Құжаттарды қабылдаудан бас тартуға жол бермеу үшін өтініш берушілер мемлекеттік қызметтерді мемлекеттік органдарға беру туралы өтініш білдірсе, мемлекеттік қызметтерді алу үшін құжаттардың толық пакетін қалыптастыру тәртібін түсіндіріледі.

4) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына  қоғамдық  мониторинг нәтижелері – жүргізілген жоқ.

V.Мемлекеттік қызмет көрсету сапасы арқылы қызмет алушылардың қанағаттану  деңгейінің тиімділігі  мен жоғарлауының перспективалары.

Жеке және заңды тұлғаларды қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтерді сонымен қатар электронды түрде  әрі қарай қамтамасыз ету мақсатында, 2022 жылы Мемлекеттік корпорациялар  арқылы мемлекеттік қызметтерді  алу мүмкіндіктері туралы халыққа түсіндіру жұмыстары қолданыстағы заңнамаға және электрондық үкімет порталына сәйкес бұқаралық ақпарат құралында жалғастырылады.

Жалпы алғанда, 2022 жылдың ағымында жұмыс мемлекеттік қызмет алушыны қанағаттандыру деңгейін арттыруға бағытталады.

      

 

 

Мектеп меңгерушісінің м. а.   Усс Е.Ф.

 

 

 

 

 

Просмотров: 102


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст