"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Ейский ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі"
Коммунальное государственное учреждение «Начальная школа села Ейское по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Бұйрық № 3

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ата-аналарға арналған ақпарат

                                                                                               

      Ата-аналарға арналған ақпарат
Ата - аналар-бұл бала үшін алғашқы қоғамдық орта. Ата-ананың тұлғасы әр адамның өмірінде нақты рөл атқарады. Біздің ата-анамыз үшін өмірдің ең қиын сәті туралы ойлау кездейсоқ емес. Бала мен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты өзгертетін сезімдермен қатар, оларды басқа эмоционалды байланыстардан ерекшелейтін ерекше сезімдер.

Ата - аналардың бірінші және басты міндеті-балаға оны жақсы көретініне және оған қамқорлық жасайтынына сенімділік беру. Ешқашан, ешқандай жағдайда, бала ата-ананың сүйіспеншілігіне күмәнданбауы керек. Ата - аналардың барлық міндеттерінің ішіндегі ең табиғи және қажет-бұл кез-келген жастағы балаға сүйіспеншілік пен назар аудару.

Баланың ата-аналық махаббатқа деген сенімі және адамның рухани әлемінің дұрыс қалыптасуы тек махаббат негізінде ғана адамгершілік мінез-құлықты тәрбиелеуге болады, тек махаббат үйрете алады.

Көптеген ата-аналар кез-келген жағдайда балаларға оған деген сүйіспеншілікті көрсету мүмкін емес деп санайды, егер бала оны жақсы көретінін жақсы білсе, бұл қызғанышқа, өзімшілдікке, өзін-өзі жек көруге әкеледі. Бұл мәлімдемені үзілді-кесілді қабылдамау керек. Барлық осы қолайсыз жеке қасиеттер баланың белгілі бір эмоционалды жетіспеушілігі болған кезде, баланың дұрыс негізделмеген мінсіздігінен айырылған кезде ғана махаббаттың жетіспеушілігінен көрінеді.

Баламен үнемі терең психологиялық байланыс-бұл білім берудің әмбебап қажеттілігі, оны барлық ата-аналарға бір деңгейде ұсынуға болады, кез-келген жастағы кез-келген баланы тәрбиелеу кезінде байланыс қажет. Бұл балаларға ата-ананың сүйіспеншілігін, сүйіспеншілігі мен қамқорлығын сезінуге және жүзеге асыруға мүмкіндік беретін ата-аналармен байланыс сезімі мен тәжірибесі.

Қарым - қатынастың негізі-баланың өмірінде болып жатқан барлық нәрсеге шынайы қызығушылық, оның баласына деген шынайы қызығушылық, тіпті ең қарапайым және аңғал болса да, проблемалар, түсінуге деген ұмтылыс, білдіруге деген ұмтылыс, баланың жасына және жеке басына байланысты. Бірақ отбасындағы балалар мен ата-аналардың психологиялық байланысының жалпы заңдылықтарын қарастырған пайдалы.

Мектеп жұмысы сыбайлас жемқорлыққа қарсы

Президент саясатының арқасында Қазақстанда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың түбегейлі жаңа моделі іске асырылуда. Процесс "Қазақстан-2050" Стратегиясын іске асыру: сыбайлас жемқорлықты Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздігіне тікелей қатер қатарына көтеретін қазіргі мемлекеттің жаңа саяси бағыты шеңберінде жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы, бесінші институционалдық реформа және "100 нақты қадам"Ұлттық жоспары. Бұл құжаттар сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың және қоғамда оның кез келген көріністеріне төзбеушілікті қалыптастырудың жүйелі шарттарын қамтиды.

 

Контактінің өзі ешқандай жағдайда алынып тасталмауы керек, оны реттеу керек. Өзара түсіністік, балалар мен ата-аналар арасындағы эмоционалды байланыс туралы сөйлескенде, бұл диалогтың бір түрі, бала мен ересек адамның басқалармен қарым-қатынасы.

 

Шектеу шаралары кезеңінде оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдар.

 

Білім алушылардың, педагогтердің және басқа да қызметкерлердің денсаулығын сақтау мақсатында мектептерде оқытудың штаттық режимін ұйымдастыру кезінде мынадай шараларды сақтау қажет:

1) әлеуметтік алыстау, физикалық байланыстарды азайту үшін ауысымдар мен ішкі ауысымдарды көбейту;

2) кабинеттік жүйені алып тастау, әрбір сынып белгілі бір кабинетте болады;

3) әр түрлі сыныптар үшін әр түрлі уақытта сабақтар арасындағы өзгерістерді ұйымдастыру;

4) кірген кезде медицина қызметкерінің білім алушылар мен педагогтердің температурасын күнделікті өлшеуі;

5) бетперде кию режимін қамтамасыз ету;

6) кабинеттер мен барлық үй-жайларды желдету, кварцтау;

7) қолды жуу және арнайы құралдарды пайдалану;

8) сынып бөлмелерін ылғалды жинау;

9) дәліздердегі, фойедегі және басқа да үй-жайлардағы ауысымдар, кіші ауысымдар арасында ылғалды жинау;

10) күн сайын температураны өлшеу, ауру белгілерін анықтау, сырқаттанғандарды анықтау, карантин жариялау және барлық сыныпты Қашықтықтан оқытуға көшу, сынып балаларының жағдайын бақылау, кейіннен сыныпты штаттық режимге қайтару жағдайларында оқшаулау үшін медициналық кабинеттер мен оқшаулағыштардың жұмыс істеуі жатады;

11) мектепке кіре берісте аяқ киімге арналған дезинфекциялаушы кілемшелер, барлық қабаттарда қолды өңдеуге арналған санитайзерлер;

12) өткізу режимін қамтамасыз ету.

Балалардың ата-аналары немесе заңды өкілдері балаларды санитарлық қауіпсіздік құралдарымен қамтамасыз етеді: қолды өңдеуге арналған жеке құтыдағы маскалар, антисептиктер немесе дымқыл Бактерияға қарсы майлықтар.

Балалардың ата-аналары немесе заңды өкілдері балаларына әлеуметтік алыстату қажеттілігі туралы түсіндіреді.

Балалардың ата-аналары немесе заңды өкілдері оқу күні басталар алдында балаларды мектептің сыртқы есіктеріне дейін алып жүруді және оқу күні аяқталғаннан кейін балаларды мектептің сыртқы есіктерінен үйге дейін алып жүруді жүзеге асырады.

Мектеп дезинфекциялау құралдарының қорымен қамтамасыз етіледі (кіреберістегі дезинфекциялау кілемшесі, жылу түсіргіштер, санитайзерлер, ылғалды, дезинфекциялау жинауды қамтамасыз етуге арналған құралдар).

                                             

 

Жаңартылған күні: 21.01.2021 13:34
Құрылған күні: 25.03.2022 10:57

Текст